Vilken underbar dag!

Jag blir verkligen SÅ mycket piggare och gladare när solen kommer fram. Idag var precis en sån dag. Det var rätt så kyligt, men med rätt kläder så var det riktigt skönt. Vi var ute i ca. 3 timmar. Benji lekte i skogen som ligger precis intill oss, det är väldigt populärt! Vi gungade och åkte rusckana.. Ja, VI! Var hur kul som helst :) 
Hade även med mig nybryggt kaffe så jag hann sitta i solen och bara njuta också. LOVELY! 
 
När Elias kom hem från jobbet var det dags för min dagliga promenad. Brukar gå 4 km, men idag gick jag en annan väg och jag kom bara upp till 3 km, attans! Dock tog det bara 30 min, medan 4 km brukar ta 35-40 min. Spelar inte så stor roll, jag rör mig ju trots allt! Känns i hela kroppen att man har gjort något BRA! Dock är jag huur trött som helst på kvällen och jag som tycker det är mysigt att sitta i soffan en stund och glo på tv när barnen lagt sig. Nu vill jag bara gå raka vägen till sängs och sova! Igår somnade jag till och med i soffan och det är inte vanligt för mig. Kroppen får väl bli van ;) 
 
Nu kom min man hem från boxningen så jag får passa på att umgås med honom innan jag däckar! Imorgon är det fredag IGEN, det är sjukt hur snabbt veckorna går.. Håller knappt reda på dagarna längre. Men det är troligen för att man har roligt om dagarna! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback