1:a advent.

Ja, dagarna går fort! Och nu är det redan första advent. Endast 3 veckor var till julafton. Vi alla har haft en mysig dag, dock ingen julkänsla alls! Men bara snön väljer att komma fram någon gång så kommer säkert julkänslan smygande :) Idag har vi haft storm och 10 grader. Känns ju inte riktigt okej. Men dagen har varit väldigt mysig ändå och vi slog på stort! Det blev glögg, pepparkakor och ris a la malta ... MUMS så gott det var! Verkligen en försmak av julen. Är proppmätt i hela magen, så det ska blir riktigt gott att få lägga sig snart och vila upp sig. Men innan dess har jag lite saker att göra innan jag kan ta till mig den ljuvliga känslan. Imorgon är det en ny vecka och nya utmaningar. Nya tag i skolan. Men det känns bra. Ska nämligen börja med matte imorgon som jag inte har hunnit med under hela gymnasietiden ... så det var väl dags för det nu ;) Måste ha ett betyg där annars blir det inga slutbetyg!

Nog om detta. Idag för tre års sedan var mitt lille hjärta beräknad att komma, men han valde att komma fem dagar efter. Så om om bara fem dagar fyller han hela 3 år! :) Tiden bara springer iväg! ♥

Dags att göra klart allt som ska göras!! ;)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men vad mysigt du har dukat upp =)

Japp, tänk att det redan har gått 3 år, jag kommer ihåg det som det var igår :P Och tänk att Benji valde att komma ut på "mitt" datum =D

Kramis

2011-11-27 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback