2 dagar kvar!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills mitt hjärta fyller hela 3 år! :) Han har fått vara med på alla planeringar gällande hans barnkalas och han är så förväntasfull! Känner att jag egentligen inte har tid med skolan eftersom det fortfarande är saker som ska inhandlas och jag ska dessutom baka Silviakaka. Vill bara hem och få gjort allt så man slipper stressa! Tur att jag är ledig imorgon, fast även då har jag lite andra grejer inplanerat. Ska även klippa mig imorgon .. wiho! :) Resultatet kommer självklart imorgon ;) Mamma ska i alla fall vara snäll och baka tårtbotten. Jag har en tedens att alltid misslyckas med just tårtbotten . Så jag har lagt det ansvaret på mamma ;)

Idag slutar man kl 14.00 och sen blir det raka vägen hem för att hämta Benji och sen en sväng ner till konsum för att inhandla resten. Blåser gör det i massor också! Usch, det gillas inte :/

Drar ett djupt andetag och ska försöka få något gjort på lektionen .. Motivation = 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback