5 dagar.

Det är så länge som Benji nu har varit blöjfri. Han är så duktig mitt hjärta! Och jag är världens stoltaste såklart :) Så himla gott att det går så bra. Och nu ser man och märker att han är mogen för detta, för så var det inte sist gång i sommars när vi försökte. Så man ska va väldigt försiktig med de där i början. För det är nog väldigt viktigt att barnet är moget för det också, annars blir det bara så fel av alltihop!

Var som sagt på vårdcentralen med honom igår, men doktorn såg det bara som en vanlig förkylning. Eftersom han inte hade någon feber så tog dom inga prover på honom. Tror inte heller att det va något så, eftersom han har sovit mycket bättre inatt än igår och han hostar inte lika mycket nu. Han är fortfarande lite hes men det är allt.

Idag är Benji på dagis och jag ska strax iväg på ett möte. Usch, inget kul .. men det är ett måste! Idag är det ju fredag IGEN, veckorna bara springer iväg! Så idag blir det fredagsmys hela dagen :)
Min hårförläning. Saknar mitt långa hår varje gång jag klippt det kort... aldrig mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback