Blodtrycksfall.

Har aldrig varit med om detta innan, men så fort jag har rest mig upp från sittläge eller liggläge så har jag blivit alldeles yr och det är precis som att det har svartnat för ögonen. Måste liksom hålla mig i något annars känns det seriöst som att jag ska svimma. Hur läskigt som helst! Mamma sa att det kunde vara blodtrycksfall och då är det ju tur att google finns. Sökte lite om det och det är precis dom symtomen jag har. Och om jag tänker efter har jag druckit ganska dåligt idag. Det har blivit mycket kaffe, men inget annat. Känns inget bra alls, usch :/ Får dricka massa vatten och hoppas på att det hjälper. Imorgon ska jag fråga min lärare om hon kan tänka sig att ta ett blodtryck på mig. Det är ju inget farligt, men der är alltid bra om man vet ifall man har ett lågt blodtryck.

Dagen idag har gått snabbt som attan! Och jag har mest tagit det lugnt. Benji är ju med Elias så det är ju inte precis som att man har mycket att göra .. vilket är tråkigt! Har i alla fall träffat honom en stund efter dagis. Min kväll idag ska bestå av plugg. Och sen är det bara att hoppas på att läxförhöret imorgon går bra :)

Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men så fin han är, Kajsas lilla go'hjärta <3

Kramis

2011-11-22 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback