Buuu!

Jag säger bara TUR att man har sin familj så nära som jag har. Lämnade Benji hos Elias igår så jag var helt ensam här hemma. Satt uppe och kollade på tv när jag plötsligt hör att någon är på dörren. Ringer mamma fort som ögat och hon är snäll och gå ner till mig för att kolla läget. Ingen var såklart på dörren. Pust. Gick upp igen för att kolla tv. Efter en liten stund så hör jag precis samma ljud igen! Ringer mamma IGEN och hon kommer ner. Men inget där. Däremot såg vi en katt, så det var säkert den som jag hörde. Sen kunde jag inte riktigt slappna av. Somnade i soffan och vaknade vid 12 tiden. Gick ner för att lägga mig i sängen men jag kunde inte koppla av. Kände mig rädd och väldigt ensam. Satt på facebook och pratade med syrran. Till slut kunde jag somna om, men det var inte förrän vid 3 tiden. Så idag var jag trött! Blev ingen skola. Utan jag jobbar hemma istället. Det är det värsta jag vet... att vara ensam! Usch och fy för det!

Imorgon har vi läxförhör så idag gäller det att plugga, plugga!
Inte så länge sen jag köpte nytt köksbord och stolar.. Vad tycks? :)


Har även köpt ny bokhylla :)


Eftersom Benji nu är blöjfri har jag tagit bort skötbädden och gjort det tjusigt på bänken. Nu hänger alla mina smycken i ordning och reda :)




Dekorationer är alltid kul att göra! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Va FINT du gjort! Känns väl jättekul att fixa till det så,nu när Benji är så duktig...

2011-11-21 @ 16:56:50
Postat av: Kajsa

Vad skoj med alla bilder =) Bordet och stolarna var skitsnygga! Och wow, jisses vad smycken du har =)

Kramis

2011-11-21 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback