Då var det dags!

Idag fick jag tummen ur och fick plockat fram alla julsaker. Men eftersom jag tidigare har bott i mindre lägenhet så har jag inte ljusstakar eller stjärnor som räcker till alla fönster. Tur att man ska in till Uddevalla imorgon då och kan få inhandlat allt sånt. Benji fyller ju även år snart så jag ska passa på att handla allt som ska ätas, om man ska säga så. Tallrikar, muggar och allt sånt där är redan färdigt :)
Om en liten stund ska jag leka frisör. Min kusin ska nämligen komma hit och jag ska försöka klippa honom, intressant att se hur det detta kommer bli ;) För och efter kort kommer självklart senare.
Min nya dekoration :) Tänkt så lite det behövs för att smycka sina väggar och skåp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback