Dagens roliga!

Benji kan nog komma med dom mest roligaste kommentarerna som finns! Så klockrena och spontana. Idag sa han något roligt som jag fortfarande sitter och skrattar åt.

Jag var inne på toaletten efter ett toalettbesök. Så stod jag och tvättade händerna och Benji kommer in (brukar inte låsa dörren). Han frågade mig vad jag gjorde och jag svarade att jag tvättade händerna.
-Jaha, varför då? fråga Benji. Och jag svarade att jag precis hade bajsat (ja, vi är ganska öppna mot varandra) och då måste man ju tvätta händerna efteråt. Och då slänger han ut sig det här, - jaha, har du bajsat på händerna?
Då kunde jag inte hålla mig för skratt! Och ännu sittter jag och småskrattar åt det. Samtidigt som han sa det så gjorde han liksom en grimas precis som att "hallo, är du knäpp som bajsar på händerna liksom" .. haha!
Ja, det är väldigt många såna roliga kommentarer man får :)

Ikväll har jag riktigt myst ner mig i mjukiskläder framför tv:n. Ett glas vatten och lite hallonsobre till det .. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback