En misslyckad kväll!

Jag och Benji bestämde oss för att köpa pepparkakshus idag. Fick smält sockert och skulle börja limma ihop delarna. Allt gick smidigt i början, men sen gick en del sönder. Limmade den söndriga biten och fortsatte. Benji var jätte glad över att han skulle få ett pepparkakashus i sitt rum. Men sen gick fler och fler bitar sönder och vi limmade och limmade. Tills slut gav jag upp. Det bara gick sönder och sönder. Benji blir ledsen. Men jag förklarar att vi får göra ett nytt pepparkakshus. Vi går in på toaletten och Benji ska ställa sig upp på toaletten för att borsta tänderna. Då halkar han och slår sig! Tröstar honom och till slut är det onda över. Går ut i köket för att ta bort kastrullen med smält socker i. Det var lite kvar så jag började hälla vatten i. Det stelnar ALLT! Visste inte alls att det skulle bli så. Nu får jag inte bort det.. TIPS NÅGON?! Benji har lagt sig för kvällen nu utan att ätit något! Han ville absolut inte äta. Han som älskar att äta grät, men inte ikväll. Kan ju inte tvinga honom heller! Känns så misslyckat alltihop. Dumma mig som förstörde pepparkakshuset :( Känns inget bra alls i mammahjärtat när han var så glad över att få ha det i sitt rum. Usch säger jag bara :(

Skolan gick i alla fall bra! Fick börjat med matten och det känns riktigt bra. Fick gjort en massa tal och det är jag riktigt stolt över! Hoppas att det kan rulla på såhär bra .. för då kommer jag fixa det :)

En bra dag, en misslyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fick du rent kastrullen?

Kram

2011-12-01 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback