Facebook hackas!

Ja, idag sägs det att Facebook ska hackas. Hur ska vi klara oss då? Utan Facebook? ÅH NEJ!! 
Okej, nu överdriver jag, för min del .. men andra tänker säkert så! Fast ibland kan jag känna att dom lika gärna kan ta bort Facebook. Jag menar, då kanske man äntligen KAN umgås med människor igen, istället för att sitta på fejjan och skriva med dom. Sen är det dessutom otroligt beroendeframkallande. Inte nog med att det är "dötid" när man inte har något annat att göra, så finns det dessutom en massa roliga spel .. farligt! Men visst är det tråkigt om det skulle ske idag.

Vad tror ni om detta? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13888401.ab

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hmm, eller också kanske det var bloggen... ;)

Eftersom du försvann härifrån :P

Kramis

2011-11-09 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback