Fars dag ♥

Helgen har gått alldeles för fort åter igen. Fast jag måste nog erkänna att veckorna går otroligt fort. Det är ju inget annat än måndag och fredag!

Min helg kortfattat. Tillbringade nästan hela fredagen i Lysekil då det var provning av studentmössor vid 18.00 tiden. Ja, väldigt konstig tid.. men så var det. För att tiden skulle gå var jag med en kompis där så länge, så jag var ju som tur var inte ensam! Det blev i alla fall att jag beställde Guldpaketet. Då får man med mössa och champagne glas. Det var då inte billigt! Men man tar ju bara studenten en gång och mössa måste man ju ha! :) Efter det blev det Idol hos älskade vännen Joppan :) Dock åkte ju min favorit Andre ut :/ Men om man ska tänka sångmässigt så OKEJ, då var han väl sämst! Det var i alla fall en trevligt fredag. Det blev även en trevlig lördag. FEST stod det på schemat. Var på topp humör i början, men sedan blev det mer "down" humör. Väldigt tråkigt, men så är det väl bli ibland också. Somnade inte allt för sent och var uppe vid 7-tiden med Benji :)

Fars dag idag. Pappa bor för långt bort så det blev att fira Elias och min morfar istället. En trevligt fars dag har det varit i alla fall. Mitt hjärta ligger och sover gott och jag försöker plugga till ett historia prov jag har imorgon. Jag gör så gott jag kan, men ändå vill det inte riktigt fastna. Vi får se hur det går imorgon :)

Måste ju också berätta att Benji är jätte duktig! Helt blöjfri på dagen och säger till när han behöver kissa. Det går bättre med bajset nu, vilket jag är glad över! Idag bajsade han på toaletten helt problemfritt.. dock hände det en liten olycka en stund efteråt. Men det får ta sin tid. Han är SÅÅ duktig, lille Benjibus ♥

Lite mer plugg och sen blir det sängen! Natti natti på er ♥
Jag & Joppan från gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback