Förkylning.

Blää. Har blivit jätte förkyld och ont i halsen. Orkade i alla fall att gå upp till skolan idag. Mår ju inte kasst så, utan bara väldigt snorig och ont i halsen. Har vaknat tusen gånger inatt och duckit vatten, för att göra det lite "mildare" i halsen, men det har inte hjälpt särskilt mycket. Blir nog att köpa halstabletter idag. Som tur är har Benji klarat sig än så länge, "peppar, peppar". Men det är väl denna årstiden sånt här skit går runt.

Så nu sitter jag här och försöker göra något vettigt av tiden. Har projektarbetes tid nu och sedan har vi studiepass, då vi kan jobba med vad som helst. Jag har som sagt historia prov idag, så det passar ju perfekt. Sen har jag även två arbeten till som egentligen skulle varit färdiga förra veckan .. så jag har ju en del att jobba med :)
Försöker även att kolla runt lite på USK broscher. Men hittar inte precis den jag vill ha. En sån måste man ju ha på sin examen dag ;)

Nej .. Dags att göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback