Julpynt.

Är det bara jag som är väldigt sen med att börja julpynta eller är folket tidiga? Det är jätte många häromkring som har börjat julpynta. 1 advent tycker jag är en bra tid att börja julpynta lite smått. Det är i och för sig nu till helgen, men jag tycker ändå att folket är tidiga med det i år än vad det var förra året. 

Har ni börjat ännu?

Dagen i skolan gick väldigt bra. Vi hade som sagt läxförhör, vilket gick väldigt bra då det var muntligt förhör. Lite senare kommer detta tillbaks och då ska vi ha skriftligt prov. Sista lektionen var väldigt lugn då vi tittade på SOS västkust. Passa ju ändå bra till den kursen vi hade då - Sjukvård. En väldigt lärolik lektion ändå ;)

Och på tal om 1 advent. Visst längtar man lite! Då ska vi självklart ha lite glögg och pepparkakor.. Tänkte även göra Ris a la malta som lite försmak av julen ... MYSIGT!

Nu ska jag gå till sängs. Får hitta mig någon bra bok att läsa så somnar jag gott sen! Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback