Märkligt.

Jag kom till skolan helt oskadd. Vattnet vid vägen som jag nämnde i tidigare inlägg var väldigt högt. Men det nådde inte vägen så det var i alla fall ingen översvämmning! Som sagt. Nu sitter jag här i skolan och har precis varit och pratat med min handledare angående mitt projektplan. Det blev tyvärr inte godkänt :( Så nu får man vänta ännu en vecka på att få börja med arbetet.. vill säga om projektetplanen blir godkänt då! Man ska ju skriva så klarspårkig som möjligt och det är inte lätt i dagens läge då "vi ungdomar" använder ett väldigt slarvigt språk. Får bara försöka igen :)

Imorse när jag stod och väntade på bussen såg jag helt plötsligt något konstigt på himlen. Det såg ut som en stjärna fast denna va lite rödaktig. Den rörde sig väldigt sakta och det gör ju INTE stjärnor. Fick för mig att det kanske var någon asteroid eller något liknande. Men denna hade ingen svans och den gick otroligt sakta. Ringde Elias och han gick ut för att kolla och han såg samma sak. Vad har det kunnat varit? UFO kanske? :) Jag tror ju ganska starkt på såna här saker och det var väl typiskt att jag skulle se det! Någon mer som har sett liknande?

Ska fortsätta med planen och sedan ska jag utnyttja tiden med att göra klart några uppgifter vi har i historien. Vill känna den känslan att man inte ligger efter med något i skolan .. men den känslan är långt ifrån mig just nu! :/

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det kan ha varit en satellit du såg.

Kramisar

2011-11-28 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback