Morgonplugg.

Det är så mycket i skolan just nu så jag har nästan lust att lägga ner allt! Kan inte ens räkna upp hur mycket läxa vi har just nu och så många uppgifter som ska va färdigt. Det bara snurrar i mitt huvud just nu och jag har helt tappat motivationen. 
Medan Benji tog sig ett morgonbad så satte jag mig med det vi har läxaförhör på nästa vecka på tisdag. Det handlar om kriser som man kan ha någon gång i livet. Väldigt intressant dock, men jag kan liksom inte slappna av. Jag vet att jag har tusen andra saker som ska vara färdigt också. Suck! Men jag kan ju ändå glädja mig att detta snart, mycket snart är över!

Utöver detta. Studentmössan är beställd och jag har redan börjat att kika lite smått på studentklänningar :) Lika bra att bli färdig med det också! Vardagarna rullar på som vanligt och det är ju inget annat än måndag och fredag. Har haft Benji hemma hela veckan så imorgon är det dags för honom att va hos Elias igen. Men det funkar bra, jag ska inte klaga. Jag träffar honom ju ändå varje dag och det är jag glad över att det funkar! Det kunde varit värre.

Benji är fortfarande jätte duktig när det gäller blöjan. Nu kissar han och bajsar på toaletten utan problem och det går lika bra på dagis också. Det är väldigt sällan det händer olyckor nu. Han är såååå duktig mitt hjärta ♥

Planera in lite mat nu .. Och sedan får vi se vad som händer! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Allt plugg är värt allt jobb i slutändan =)

Du har varit så otroligt duktig vännen, du har kämpat på så himla bra. Jag är så stolt över dig =D

Nu är det egentligen inte alls länge kvar tills du står där med dina vita mössa på huvudet, önskar jag kunde vara där och fira dig då =)

Kramis

2011-11-19 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback