Så stolt!

Mitt hjärta var blöjfri hela dagen igår, en enda olycka bara. Och idag när jag lämnade honom på dagis var han utan blöja. Tidigare när vi har försökt med blöjan så ville han absolut inte va utan blöjan och han ville inte ens gå på dagis toalett. Men idag var det tvärtom. Han sa till när han var kissinödig och han gick på toaletten, fint fint :) Det bästa är att han själv inte vill ha blöjan på sig, utan han vill ha kalsonger. Dock är det lite krångel med "bajseriet" ännu. Det är precis som att det är svårare att bajsa än att kissa.. Fast jag vet ju att några andra föräldrar har haft samma problemet är det gäller bajset och tydligen är det så att det är svårare att bajsa i pottan eller i toaletten. Men det släpper väl också tillslut :)
Medan Benji var på dagis idag så var jag hemma och gjorde hemmastudier. Fick en del gjort och det känns väldigt bra! Hann även med att baka bröd, GI bröd då såklart ;) Snart ska vi iväg och handla lite och sedan blir det mys resten av kvällen .. riktigt höstmys ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte lägga upp lite recept på gi grejer som du bakar? Alltid roligare med recept som nån testat än att ta ett från nån recept sida på nätet. Du är så duktig som bakar och grejar. Testade dom där brödmuffinsen som du la ut. Har du smör o pålägg på när du äter? Ska man dela dem i mitten? Fattade inte riktigt hur man skulle äta det. :-P

2011-11-01 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback