Ullared trip!

Ibland har man inte alltid tid .. Har inte ens varit inne på facebook på 2 dagar och det är inte likt mig! 
I måndags åkte min farfar & farbror iväg till Chile och då fick JAG köra hem bilen från Landvetter. Var hur nervös som helst och självklart var det rusningstrafik. Men det gick bra, väldigt bra. I tisdags tog jag bilen till skolan, farfars stora Jeep, så jag kan säga att det kändes mäktigt att köra den! ;) Det gick bra i skolan. Kändes inte ens som att jag hade varit borta från skolan i 5 veckor, utan det kändes precis som vanligt.

Igår blev det en tripp till Ullared med kära mormor & morfar. Fick köpt nästan ALLA julklappar. Alla julklappar till Benji är färdigt och hans present tills han fyller år. Känns väldigt gott att slippa tänka på det :) Köpte även alla saker till Benjis kalas som han ska ha. Så nu är det bara att inhandla saker till tårtan och sånt .. boka lokalen också kanske vore bra ;)

Idag är jag ledig från skolan! Men här blir det inte slapptid för det.. måste plugga till ett prov som jag ha imorgon! Usch! Historia prov också för den delen, inte så kul. Imorgon ska vi även prova STUDENTMÖSSA! Gah, nu börjar det närma sig, guuud så underbart! :)

Hur går det för er julklappsinköp? :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har köpt en bob till Liam

2011-11-10 @ 19:27:46
Postat av: Kajsa

Jag har köpt en bob till Liam, så ska han få en Disneyklassiker också (det får han varje presenttillfälle, en klassiker alltså). Sen blir det nog några kläder också.

Det är det ända jag har köpt hittills =/



Oj, det är inte klokt att du bara har drygt en termin kvar nu i skolan. Du ser vad fort det har gått :P

Och vad duktig du har varit som har trotsat alla motgångar och hinder du har kännt, och fortsatt kämpa på. Jag är så stolt och imponerad över dig!



Kramisar

2011-11-10 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback