Vila ifrid!

Idag fick man reda på ett sorligt besked. En man som jag lärde känna i somras, som jag bara hann träffa några gånger men som jag fastnade väldigt starkt för. Han har valt att ta sitt liv och finns inte mer. Tycker det är så otroligt tragiskt och sorligt. Han var en sån klok man och han berätta så klockrena saker. Han var även så rolig och fick en att skratta. Ja, det var väldigt synd.

Varför väljer man att ta sitt liv ? Jag skulle aldrig våga. Alltså, jag är så rädd för döden och jag skulle inte vilja komma dit, för jag vet inte vad som händer. Man väljer även att försvinna från familj och vänner. Det är så många som får lida för det, som får känna sorg och saknad. Så varför väljer man att ta sitt liv?

Man ska verkligen ta hand om varandra för man vet aldrig när saker och ting vänder.
Vila ifrid Lars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback