GISSA VAD!

Denna gången kommer jag tillbaks för att jag har något spännande och glädjerikt att dela med mig, plus att jag själv tycker det är roligt att få skriva ner varenda liten upplevlse och allt som rör sig i huvudet.

I början av oktober ska Benji bli STOREBROR! :) Vi hade inga planer alls på detta, så detta kom som en chock .. Men oj, så glada och förväntansfulla vi är över detta! Jag har gått och hålt på detta länge och nu vill jag inte hålla mig längre.

Idag har jag gått hela 16 veckor (15+0) så det börjar ta sig :) Om 4 veckor ska vi på det efterlängtande ultraljudet.. känns ju som en evighet kvar tills dess! Men förhoppningsvis går dem närmaste dagarna fort. Det ska bli spännande och roligt att ännu en gång få skriva om min graviditet och jag hoppas ni vill följa med ! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

GRATTIS VÄNNEN!!!!! Åh vad skoj, självklart vill jag följa dig på denna resa också =D

Kramisar

2012-04-16 @ 12:38:57
Postat av: Jannike

nej men vad roligt. Jag har följt din blogg son benji föddes, min son föddes tre månader efter han. Och nu är jag i vecka 15 jag med och är beräknad till 15 oktober. hur häftigt är inte det. Grattis!!

2012-04-16 @ 17:06:07
Postat av: Liselotte

GRATTIS!!!!! GRATTIS!!!!GRATTIS!!! Blev orolig där ett tag vad som hade hänt när det inte var något livstecken alls på bloggen. Men gud så roligt!!! Mår du bra och så där då?

2012-04-17 @ 05:37:34
URL: http://nattstad.se/Sexbarnsmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback