Jobba på nu!

Lättare sagt än gjort. Vår snälla lärare låter oss jobba med projektet istället för att ha "Etik och livsfrågor", dock gäller det ju att jobba med det också. Har ju sååå lite kvar, så varför ska jag fastna nu ?! Det blir att man får sätta sig ikväll och försöka sig på det igen.

Igår somnade jag strax efter 8, var helt slut! Och så underbart jag har sovit hela natten ..Var riktigt utvilad och pigg på morgonen. Benji är inte den lättaste att väcka på morgonen. Han kan ligga och dra sig länge om han hade fått lov! Men de finns det ingen tid för :) Kan ju inte klaga över att vår pojk sover dåligt.

Idag är min stora älskling hemma, då det hände en liten olycka på jobbet igår och han fick ont bak i ryggen. Han gick till VC idag och det visade sig att det var en muskelansträning, så det blir vila och ta det lugnt för honom! Men han är så redig att han till och med har bäddat och diskat idag, inte illa ;) Och absolut inte för mig som kommer hem till en bäddad säng och inte hela diskhornet fullt av disk!

Nu får jag se till att JOBBA sista kvarten! Skulle behövt en spark i baken! ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Halloj =)

Vart jobbar E?

Kramis

2012-04-18 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback