Lördagsmorgon.

Benji väckte mig halv 8 vilket jag ser som sovmorgon, när vi annars måste går upp vid 5 på vardagarna. Och så myste vi en lång stund innan vi gick upp för att äta frukost, mys  Efter frukosten var det dags för lite bak. Min farbrors tjej har kalas idag så tänkte jag va snäll och bidra med "Silvia kaka". Det har alltid varit en favorit :)

Nu är Benji och Elias ute och leker på gården och jag går här inne och pillar och donar. Idag blir det även att snygga till köket lite :) Kul med lite förändringar.

Fisen diskar och jag bakar :) Vi är ett grymt team!



Resultatet av Silvia kakan :) Namnam!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men så duktig han är Kajsas lilla go'plutt =)

Kramis

2012-04-28 @ 21:45:17
Postat av: anna

skulle jag kunna få receptet på den?? Du kan maila mig om du vill: [email protected] :)

2012-05-02 @ 12:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback