Mysdag ♥

Som ni förstår har jag inte haft så mycket tid för att blogga, för idag har vi haft massa annat för oss. Benji började dagen med att väcka sin mamma & pappa vid 7. Så det blev bolibompamys direkt på morgon och efter det en god lördagsfrukost. Efter det bestämde jag och Benji att vi ville baka muffins och så blev det :) Och Benji dekorerade dom så fint så! Helt plötsligt hade klockat blivit så mycket så det var dags för att laga lunch.

Min pappa var på besök här idag och så fyller min farbror år idag, så strax efter lunch åkte vill min farmor & faster för att fira min farbrors kalas där och samtidigt umgås med pappa :) Det blev en massa god mat och en väldigt god tårta! Efter en trevlig och mysig dag så hann vi även med lite lördagsmys i soffan innan läggdags. Ikväll var vi ensamma då Elias är och tattuerar sig idag, så jag hoppas han kommer innan jag har somnat :)

Nu lite tvtittande ... Jag är ju trots allt inte helt ensam, har en liten sprattlande bebis i magen 

Så duktig vår Benji är :)
Kan ju inte medge att dom ser särskilt goda ut .. Men det var dom! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback