Ny vecka.

Och så är det måndag igen. Jag hatar verkligen att helgen ska gå så himla fort! Men jag kan glädja mig åt att veckan trots allt också går ganska fort också. Nu till helgen har vi ju långhelg eftersom det är klämdag på måndagen och röddag på tisdagen, härligt :)

Idag går jag in i en ny vecka - 17 (16+0). BARA två veckor kvar tills vi ska få se den lill* där inne :) Har så himla ont av sidorna på magen. Så fort jag reser mig upp för fort hugger det till och jag har en del "mensvärk". Jag läste att det är väldigt vanligt att man känner så nu, eftesom livmodern växer en hel del. Jag är även hungrig JÄMT! Vill ha mat, mat och MAT! :) Men det är tydligen också väldigt vanligt nu för bebisen lägger på sig fett. Det är som sagt inte alltid en dans på rosor att va gravid.

Helgen har i alla fall varit underbar, trots det dåliga vädret. Nu sitter jag i skolan och ska fortsätta med projektet. Nu SKA jag bli färdig!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka Till nu med projektet, hoppas att du blir färdigt :-P Skönt att jobba undan saker =)

Nu har du inte många skoldagar kvar =D

Kramis

2012-04-23 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback