Tidig present ♥

Min mamma har varit gullig och köpt två par jätte söta, handstickade Converse skor till bebben :) Dom var hur söta som helst! Självklart får ett par åka med till BB sedan ;)

Idag har även den lill* där inne gett ifrån sig en spark för första gången! Satt på lektionen förut och kände som vanligt "sprattel" som helt plötsligt blev til en rejäl spark! Blev så förvånad att jag sa OJ högt, för mig själv, haha :) Åh, så mysigt det kändes Och nu på kvällen har jag känt samma sak två gånger. Elias la handen på magen och försökte känna något, men det är nog lite för tidigt, även om sparkarna kändes väldigt starka. Han blir så avis för att jag kan känna och inte han ;) Men det kommer det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback