En dag på Tumlaren.

Det blev som planerat. Jag och Benji tog bussen till Tumlaren för att bada! Han var så förväntansfull för att åka buss. Vi pratar alltid om det att jag åker med en stor buss när jag ska till skolan och sen dess har han ju också velat åka buss så det gjorde vi idag och han bara log under hela resan och var riktigt nöjd. Han älskar verkligen att bada i badkaret här hemma men väl på Tumlaren blir det annorlunda. Han vågar inte riktigt gå ut till det mer djupare och håller sig mest där det är JÄTTE, jätte lågt vatten. Så vi bubblade mest i varmvattnet.

Sedan tog vi bussen hem igen vid halv 3. Det blev perfekt och lagom med tid. När kom kom ut snöa det i mängder! Och Benji blev helt till sig och ville åka pulka. Han hade tur för när vi kom hem var det några barn ute som han åkte med. När vi väl kom in så såg jag att han började bli hängig och jodå, han var super varm IGEN! Tog febern och den hade gått upp. Jag kanske var lite för naiv och trodde att febern hade försvunnit. Han har ju inte haft någon hosta eller förkylning. Det har bara varit feber, så jag tänkte inte mer på det.

Oavsett är vi båda nöjda med dagen i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Fina bilder,du var oxå lite feg i vattnet när du var liten o gick på simskola.......

2012-01-10 @ 09:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback