Fixar och donar.

Tycker det är så mysigt att va hemma och fixa och dona. Har fått upp Benjis gardiner som jag köpte igår och sängkläderna har tvättats så dom luktar gott sedan :) Jag går fortfarande i slappkläder och Benji springer runt i pyjamas. Vi har det bra mysigt alltså! Snart blir det lite middag och sedan en promenad till konsum. Vad jag INTE längtar tillbaks till skolan. Ser på facebook att dem flesta är i skolan nu och jag är så glad över att va hemma! Imorgon är vi lediga så då blir det ännu en extra dag hemma. LOVELY! Nu är det faktiskt inte långt kvar i skolan så jag ska verkligen kämpa på det sista .. Från och med idag då :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilka härliga gardiner =)

Förstår att det känns motigt med skolan, men det kommer gå så fort, snart är det sportlov, sen är det påsklov, sen är det krisi himmelsfärd och någar dagar ledigt då med. Om du räknar så är det ju egentligen inte så många dagar som är skoldagar :-P

Kramisar

2012-01-11 @ 12:16:56
Postat av: Mormor

Wow.... va häftiga gardiner. Du har bra smak,tycker jag.

Roligt med kul inredning i barnrum.Färgerna kommer ju så fint tillbaka i möblerna och sänglövet,det blå o det gröna. Superfint!

2012-01-11 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback