Fredagen den 13:onde.

OTURSDAGEN! Eller? Har det hänt er något idag? Jag tror ju ganska mycket på sånt här och är väldigt skrokfull av mig. Men det har faktiskt bara hänt mig bra saker idag.

Skolan har gått bra. På väg hem från skolan hade det hänt en olycka. En stor älg hade krockat med en bil. Bilen låg i diket och var nästan helt mosad fram till. Älgen låg på vägen, stendöd. Första gången jag såg en älg.. och så är den död. Det har tydligen gått bra med passageraren i alla fall! När jag kom hem hämtade jag Benji på dagis och sedan gick vi en sväng till Joppan & Timmy och kidsen. Drack kaffe och lekte en stund. Väl hemma hade min älskade Elias städat och gjort det så fint så :) Underbart att komma och se en sån syn! Benji ligger nu och sover och vi ska mysa med godis, chips och dipp .. MUMMA! :)

Hoppas ni alla andra har haft en super dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback