GÄSP!

Kvällen har spenderats framför dator. Har fortsatt att rensa alla bilder så dom ligger i rätt mapp. Ni ska veta hur mycket bilder jag har, heelt sjukt! Såg att jag nästan har 300 bilder på BARA MIG! Kan ni förstå? Då måste man va rätt så egenkär om man har så många bilder på sig själv, haha. Är ännu inte färdig med jag ger upp för ikväll.. nu står mina ögon i kors ungefär.

Kakan som vi gjorde förut blev dunder god! Jätte söt och mäktig, men mmmm .. vad god den blev! Det räckte gott och väl med en bit, fast jag hade nog kunnat smäckt i mig en bit till ;)
Barnen tog sig även ett bad tillsammans :)




En väldigt mysig dag har det varit! Dock vill inte Benjis feber ge med sig. Den går verkligen upp och ner hela tiden. Nu har han ändå inte haft feber på en hel dag och så kommer den igen ? Det har jag inte varit med om tidigare att det har gjort. Han har även fått en fruktansvärd hosta .. Så imorgon blir det en tur till Vårdcentralen. Inte för att jag tror att dom kommer göra något, men man börjar ju undra. Febern startade ändå i söndags och har gått i vågor tills idag.

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback