God morgon!

Vaknade av Benji som sa "mamma,mammma,maaaammmaaa" .. Oj, drömde jag eller var det Benji. "Jaa Benji" säger jag. "Mamma jag är hungrig". Och så var det med det :) Dags att stiga upp. Klockan var ju ändå runt 8, så det var ju inte så jätte tidigt. Dock vaknade jag vid 5 av att Elias alarm ringde. Mobilen är ju inställd på att ringa på fredagar! Tur att jag ändå kunde somna om.

Nu sitter dom båda och kollar på film och vilar magen lite efter frukost. Jag är dock pigg och alert och skulle kunna storstäda om det var så. Jag är alltid likadan på förmiddagarna, alltid lika pigg.
Vi vill ju hitta på något idag, men det är inte så mycket som är öppet på "söndagar". Vi tar säkert på oss och går ut. Såg att det var minusgrader idag så det gäller att ta på sig VARMT!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Är du och Elias tillsammans igen? :) När hände det? Hoppas det håller nu om det är så, stackars både er och Benji om det skulle ta slut igen :( Håller tummarna! Kram

2012-01-06 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback