Hej Emil!

Tack vare Emil så fick jag inte sovit så bra inatt. Alldeles precis var det Dagmar och nu var det Emil ... Tack Emil och Dagmar. Idag är jag trött och det känns som att huvudet hänger på axlarna. Får ta mig en kopp te och en huvudvärkstablett så hjälper det nog susen. Snön var såklart borta på morgonen och Benji blev så besviken .. han som hade velat åka pulka idag ju. Visst tycker jag att det är sent för snö nu, men för Benjis skulle, så han i alla fall får uppleva det.

När jag var liten minns jag att det alltid var snö. Ja, snön kom ändå så som den skulle och man hade jätte kul med dom andra barnen och åkte pulka. Nu då? Nu får man nästan hoppas och önska att det överhuvud taget ska komma någon snö. Tråkigt att det ska vara så ... Men miljön har ju förändrats en del också, så är det ju.

Få i mig lite frukost nu kanske och sen komma igång med vardagen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Förra året och förr förra var det ju jättemkt snö.. Så det kan ju inte bero jättemkt på klimatet. Så mkt ändras det ju inte på ett år. Hoppas det kommer iallfall ett par dagars snö.

2012-01-05 @ 10:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback