IKEA!

Det blev visst shopping på Ikea idag. Man blir ju helt till sig när man är där. Det är så mycket som man vill ha .. Men tyvärr tillåter inte plånboken det. Men lite smått och gott blev det allt! :)

Gardiner och sängkläder till Benji. Tallrikar, både djupa och platta. Två olika sorters glas och kaffemuggar. En duk och bordstabletter. Ja.. Det var väl det! Så lite smått och gott blev det! Är mycket nöjd. Bilder på det kommer senare, orkar inte lägga in det just nu. Har blivit påmind hela dagen idag att skolan börjar imorgon. Dock hostar Benji så himla mycket så jag vet inte om jag ska låta honom stanna hemma imorgon. Vi får se hur natten blir.

Efter nästan en hel dag på Ikea så blir man väldigt trött i huvudet, så nu ska jag lägga mig för att SOVA!

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback