Kokt vatten, honung och citron.

Som rubriken lyder.. Det är min medicin just nu! Har haft en eländig hosta som har varat i över en vecka nu och den ger sig inte! JAG VET! Jag borde gå till doktorn, fast det verkar ju ganska meningslöst när jag nästan är helt säker på att dom säger att det är ett vanligt virus. Så jag gör som min farmor säger, drick kokt vatten med honung och citron i! :) Det är mycket som händer i mitt liv just nu och jag bloggen blir lite åtsidosatt, men jag har inte övergivit den för det! Bara en viss period nu.

Projektarbetet går precis som
det ska. Har börjat med broschyrerna och jag har redan börjat lägga upp det på powerpointen .. det känns bra, ska jag tala om! Nu känns det som att man kommer någon vart och inte står stilla.

Annars så går livet
bara på topp! Jag är glad och lycklig! :) Nu ska jag mysa lite med älsklingen innan sängen ropar!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback