"Nu snöar det! Nu kommer tomten"

Inte riktigt så kanske. Idag har det kommit lite snö till oss men även en massa regn. Blir bara plask ute. Hellre att det bara regnar eller bara snöar än att det ska göra båda, för det blir inget bra av det. Benji blev i alla fall jätte förtjust över att det snöa och nu tror han att tomten ska komma igen. Försökte förklara att snön bara blev sen i år och att tomten bara kommer på julafton. Han gick med på det till slut. Hoppas att det kan snöa en massa nu så Benji kan få inviga sin pulka någongång. Men vi ska inte ha för höga förhoppningar om det.

Lite kvällsmys har vi haft idag också. Kex med brieost och granatäpple. Visste ni att granatäpple är jätte nyttigt för just män. Det har tydligen en skyddande effekt mot prostatacancer ... Så ni män, ät en massa granatäpple :)

Snön har lagt sig lite på bilen.
Mums!



Och på mig.. Det bjuder jag på! ;)




Kajsa! Mitt projektarbete handlar om psoriasis :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Okej, det blir säkert ett väldigt bra projektarbete, eftersom du har det nära till hands och liksom då vet vad du skriver om.



Vi har inte nån snö alls, Liam fick en bob av oss i julklapp, men han har bara fått titta på den =/ För hans skull vill jag har LIIITE snö :P



Kramisar

2012-01-03 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback