Nytt år.

Hoppas ni alla har har haft en underbar nyår! Vi hade en väldigt konstig, men mysig nyår. Vi som alltid brukar åka iväg till farmor och faster eller va hos mamma eller någon annan i familjen. Så blev det inte detta nyåret. I år var vi hemma och bara tog det lungt. Vi tog dagen som den var och bara myste. Lite senare på eftermiddagen gick vi över till grannen en liten stund och sedan gick vi vidare upp till mormor och morfar. När klockan var runt 10 så var Benji så trött så då gick vi hem för att lägga honom honom. Efter det satt jag och Elias och spelade lite kort och bara hade det mysigt. En timme innan 12 kom min morbror med min kusin ner. Väldigt trevligt och käckt :) När det sedan var 15 min tills det slåg om till det nya året kom mormor och morfar ner och öppnade Champange. Vi tolv slaget stod alla grannar på utsidan och sköt massa raketer. Har nog aldrig sett så många grannar på utsidan som igår, haha :)

Jag tyckte att det var väldigt skönt att bara va hemma och laga egen mat och fixa och dona. Första gången någonsin som jag har stannat hemma, så det kändes väldigt konstigt .. fast ändå bra :) Jag var ju med mina älsklingar och det betydde allt!

Det jag skrev om gamal kärlek var att jag och Elias har hittat varandra oavsett hur det har varit. Vi bor inte tillsammans, men är särbos? Vi tänker inte skynda på med flyttandet heller, utan vi vill se hur detta går först .. Men ja, vi älskar varandra och vill vara tillsammans :)

Nu blir det mys hela dagen .. Just nu kollar på vi på film och äter chips, mums ;)

Nyårsmiddagen :)



Morfar häller upp Champange :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback