Sjuk son. Bakfull mamma.

Det här med att vara bakfull börjar bekanta sig mer och mer  .. Kanske dags att ta det lite lugnt? Roligt har jag i alla fall :) Benji sov hos Elias igår och jag hade en liten fest hemma hos mig. Ett litet gäng var vi men ändå hade vi sååå roligt! Gick hem till Elias vid halv 3 och då var Benji vaken. Han hade jätte hög feber och var kokhet. Stackars liten :( Till slut fick han somnat i alla fall och febern gick ner. Sen var det samma visa på morgonen. Jätte hög feber. Och sådär har det gjort hela dagen, upp och ner.

Nu börjar denna dagen gå mot sitt slut. Benji ligger för kvällen och jag dricker mitt ljuvliga te. Ska också snart krypa ner i sängen. Härligt att man inte börjar skolan förrän på onsdag, så nu har jag och Benji ledigt i två dagar! :)

Hoppas ni alla andra har haft en super dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback