Sjukvårds upplysningen.

Jag har sen igår haft väldigt ont i nedre delen av magen så idag ringde jag sjukvårdsupplysnigen för lite råd. Hon sa att om det inte går över eller att blir mer intensivare skulle jag åka in för en kontroll. Tänk att jag ALLTID ska ha sån otur. Hoppas bara det inte är något allvarligt. Ont ska man ju inte ha, så något är det väl ?! Suck.

Förutom smärta i magen så har vi ändå haft en underbar dag. Jag och Benji tog oss en tur till farmor & faster och tillbringde kvällen där. Vi var även hos min farbror och hans tjej en stund för att kolla in deras nya lya. Väldigt snyggt :) Ikväll får jag vara ensam då Elias skulle va med en kompis. Får lägga mig i sängen och läsa någon bok eller kolla på tv. Behöver vila magen lite också ...
Himlen var underbart vacker idag!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Krya på dig vännen!

Kramisar

2012-01-14 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback