SORRY!

Har verkligen varit upptagen med allt som heter skola att göra! Men det har det varit värt .. Är nästan klar med hälften av projektarbetet och jag har hunnit ikapp i många ämnen. Känns verkligen som en stor lättnad! Dock är det inte långt kvar tills arbetet ska vara färdigt, så det gäller att ha glöd i baken!

Min mage är fortfarande inte helt okey. Har fortfarande känt av det, men inte lika mycket. Var på återbesök idag, men alla prov visade bra så det är ju inget fel på mig. Men ont ska man ju inte ha. Vi skulle i alla fall avvakta och se.

Idag har det varit en riktigt BRA dag! Har förlängt mitt abonemang, så nu har jag en ny och fin mobil :) En Samsung Galaxy S2 blev det.. en mobil som jag dessutom har velat haft länge också! Är såååå nöjd verkligen! Sen har vi (jag och Elias) även köpt en soffa som kommer att pryda vardagsrummet någon gång nästa vecka! Bättre än så här kan de ju inte bli! :D Är på topp humör idag och det kan ni säkert förstå. Sen att det dessutom är fredag och man bara kan mysa och inte göra något "måsten" imorgon är ju toppen.
Livet lever .. Och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jobbigt att magen inte vill må bra =(

Toppen att du har jobbat undan så mycket i skolan.

Jättesnygg soffa, den ser supermysig ut =)

Kramisar

2012-01-20 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback