Städat bort julen.

Nu är nästan allt som har med julen BORTA! Granen tog jag ner idag, tog bort alla ljusstakar och julstjärnor och all julpynt. Fick bytat gardiner i Benjis rum men har inte hunnit med dom andra rummen än. Får ta resan imorgon :) Måste erkänna att det känns väldigt gott. Det är mysigt ett tag, men sen vill jag bara få undan det så fort som möjligt! Idag har jag även fått jobbat lite med projektarbetet. Tänk att jag gör det på min lediga tid! Men som sagt, känns gott att bli färdig med just den delen jag håller på med nu tills skolan börjar.

Nu på kvällen har mina älsklingar varit här. Gjorde pannkakor som vi åt till kvällsmat. Sen hann vi även med att spela Memorie. Benji är så duktig på det och kommer verkligen ihåg vart dem olika bilderna finns. Han vann ju såklart över mig och Elias ;)

Nej .. Nu får jag ta disken och sen ska jag bara gosa ner mig i soffan och glo på tv! Haglar ute gör det också .. Konstig väder vi har.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

När ska du intervjuva mig :) Ser fram emot det!! Pusss Mamma

2012-01-02 @ 19:42:43
Postat av: Kajsa

Jag förstår att du tycker det är skönt att städa bort julen innan skolan börjar igen också. Jag tänker vänta tills helgen, mannen jobbar då så då tänkte jag stöka runt med sånt. Det blir ju en hel del att plocka med. Jag räknade mina tomtar här i vardagsrummet, det är 60 stycken =)

Kramis

2012-01-02 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback