Tredje dagen.

Är så stolt över Benji! Tredje dagen nu som han är utan nappar och det går verkligen jätte bra. Är så förvånad att det har flytit på så bra. Han som älskar sin nappar och helst skulle vilja ha dom hela tiden. Men nu är dom hos tomten :)

Det var också en sak som jag har funderat på. Benji kommer ju garanterat att minnas detta till nästa julafton och tänk då om han ogillar tomten för att han har hans nappar ? Det kan ju bli jätte fel. Eller så kanske han inte ser på det så på det viset, får verkligen inte hoppas det i alla fall! 

Imorgon ska Benji till dagis och jag har hemmastudier! Känner mig faktiskt rätt så taggad för det. Hade varit gott att bli färdig med det i tid.
Natti natti 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nja, det tror jag inte. Nästa jul är han ju 4 år, då vill han vara en stor kille :P

Men du får kanske påminna tomten, OM Benji frågar honom om napparna då :P

Kramis

2012-01-02 @ 13:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback