Vårdcentralen

Nu har man spenderat hela dagen på vårdcentralen. Har kollat upp min lilla mage men det visade inget fel. Om smärtan fortsätter ska jag tillbaks på fredag. Tycker det är så konstigt. För jag har ju ont .. så något är det ju! Men snabbsänkan visade att jag inte hade någon infektion i kroppen och kissprovet visade också bra. Hmm, märkligt alltså. Nu har jag i alla fall kollat upp det, så nu får jag bara avvakta och se.

Känns ju lite surt att man missar skolan idag. Men ibland måste man bara gå till doktorn! Snart dags att göra lite mat och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du har kommit igång i skolan så det är den som tar din tid nu, och att magen mår bättre. Eller är det pga av magvärken som det är tyst här? =/

Kramis

2012-01-18 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback