Drömmar.

Jag har verkligen konstiga drömmer varje natt. Oftast drömmer jag om att jag föder och hur det vardagliga livet kommer att se ut. Ibland föder jag en flicka, ibland en pojke så det är väldigt olika. Men sen har jag även andra konstiga drömmar, jobbiga. Men det är tydligen vanligt att man har när man är gravid. Det som känns mest ibland är att dom känns så verkliga!! Häromdagen, när jag födde en flicka var allt så verkligt .. När jag höll henne i famnen kunde jag känna värmen ifrån henne. Så när jag vaknade kunde jag inte riktigt fatta att det bara va en dröm eftersom den var så himla verklig. 
 
Idag är jag i alla fall ledig vilket innebär att jag ska försöka fortsätta med rensningen. Vi har precis fått i oss frukost och tagit på oss kläder. Ska hinna med en promenix till konsum också är det tänkt .. Men jag får se hur mycket jag hinner med :) Gott väder är det ute i alla fall. Nästan 20 grader, dock lite mulet. 
 
Så här ser vår altan ut just nu ... Mycket vackert! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback