Förväkar + sammandragningar

Man ska lyssna till sin kropp och nu är det nog dags för det. Hade sån "mensvärk" ont igår och det verkligen högg till, även ryggen hade jag ont i. Magen drog ihop sig vid flera gånger och det var inte alls behagligt :/ Sökte på nätet vad det kunde vara, mensvärk ont i vecka 30 liksom? Det stod ganska klart att det var förvärkar. Vet att jag kände samma med Benji, fast mycket senare. Så igår när jag kom hem vid 10, tog jag mig ett varmt och härligt bad. Det gjorde sååå gott! Man kände att hela kroppen slappnade av på ett bra sätt. Det är tur att jag inte jobbar så länge till.
 
Idag blir det makrill med dillsås till lunch .. Riktigt längtar!! Så gott! Men först blir det en tur till konsum. Börjar kl 5 idag, så jag hinner vila upp mig plus att jag fick sovmorgon.. Det gjorde mycket! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur mår du nu?
Kramis

2012-08-07 @ 12:20:37
Postat av: Kajsa

Hej min vän =)
Hur mår du nu?
Kramisar

2012-08-07 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback