Hej på dig höst!

Brr... Var ju riktigt kallt och ruggigt när jag öppnade dörren imorse för att känna hur varmt (kallt) det var. Dugga gjorde det också, så det kändes verkligen som en riktigt höstdag. Fy, vad deprimerande :/ REDAN? 
 
Jag har i alla fall redan kommit igång med dagen. Har packer ner allt som hängde på väggarna i hallen och har även börjat med köket, sånt vi inte är i behov av just nu. Än så länge går det bra, även om jag redan är trött på det! En massa saker kommer fram nu man inte ens behöver, som behöver kastas.. Och vi som var på tippen igår. Känns som att det får bli en vända dit igen. Det är inget KUL med att flytta är en sak som är säker... Och sen dessutom samlar man på sig en massa skit hela tiden. Det är något jag kommer tänka på framöver, om det skulle bli en flytt till någon gång. 
 
Nej, nya tag igen ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback