I'm alive!!

Älskade fina blogg ... Jag har inte glömt bort dig! Jag har helt enkelt haft fullt upp, bokstavligt talat. Flyttat har vi gjort, vilket var en PINA! Tänker aldrig mer flytta (har jag sagt innan också), men efter denna gången menar jag det verkligen. Fy tusan. Och känslan av att jag inte har kunna så mycket pga, graviditeten har inte gjort saken bättre. Men på något vis fick vi flyttat ner allt och det är för alla snälla som hjälpte oss .. Hade aldrig klarat av det annars!
 
Vi flyttade i fredags och har fortfaranade en massa att plocka upp. Känns som att man aldrig blir färdig. Ändå har vi kommit ganska bra i ordning, men en massa kartonger kvar. Än så länge trivs vi super bra här, allt känns verkligen jätte bra! Jag som hade sån ångest över att flytta och lämna vår gård.. Men inte längre. Nu är jag bara glad över att vi gjorde detta. Lägenheten är som perfekt för oss och Benji stormtrivs också. Sen tar det ju dessutom bara några minuter till vår gamla gård, så det är ju ingen fara med det :) Idag gjorde jag min 6:e dag på jobbet så det ska bli så underbart att få va ledig nu i 2 dagar :) Ska försöka att ta resten här så man slipper det sen. Är dessutom glad att vi gjorde detta innan bebis ska komma. Tänk att flytta med en nyfödd? Nej usch. Här kommer vi få det riktigt bra :) 
 
Idag kom dessutom våra möbler från Ikea, så idag får vi som ett nytt vardagsrum .. Hääärligt!!! :) Kort kommer senare på lägenheten när allt är färdigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback