Jobbilijobb!

Jag gör inte mer än att jobba hela tiden .. Nästan hela tiden! Idag har jag en sån där jätte rolig dag där jag jobbar dubbelpass. Från 7-13 för att sedan gå på nästa 17-22. Värdelöst att komma hem i några timmar för att sedan åka och jobba igen, inget kul alls! Jobbar även imorgon och på måndag. Ledig en dag och sedan jobbar jag i 3 dagar till .. Ni förstår, jag jobbar NÄSTAN hela tiden! Men tiden går ju så fruktansvärt fort nu så när jag kollade i kalendern igår fick jag se att det faktiskt bara är ca. 2 veckor kvar på schemat! Herrejösses säger jag bara! Sen har jag tänkt, om jag orkar att jag kan jobba augusti ut. 1 månad hemma kan jag gott ha sedan :) 
 
Annars funkar allt bra! Jag växer för varje dag och lillkillen är väldigt livlig i magen.. ingen lugn stund här inte :) Vi alla trvis så gott i den nya lägenheten, dock har vi inte kommit riktigt i ordning ännu. Men det är bara småsakerna kvar :) Nu är mina killar och hämtar pizza till oss. Ska bli väldigt gott. Lite segt med skrivandet, men ska försöka så fort jag får en lucka. 
 
Tjingeling så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback