Njuter av ledighet.

Det märks tydligt att jag bara har njutit av ledigheten för jag har knappt haft någon tid för datan. Marknad igår som sagt och det var det vanliga som alltid. Alltså inget speciellt :) Benji fick köpt sig en lastbil som dessutom gick sönder senare på kvällen och jag köpte mig lite godis. Men det är alltid kul att se vad som finns ändå. Senare åkte vi till min farmor och myste där. Mycket mer än så hände inte. Idag har vi tagit det lilla lugna. Har rensat bland lite saker och ska fortsätta med det imorgon. Vi har fått reda på att flytten antagligen sker tidigare än vi trodde, så nu blev det helt plötsligt snabba ryck! Vi har inte bara rensat utan ätit ute och efterrätten blev mjukglass, mums! Har ju även hunnit baka "Tobleronesnittar" också. Men som sagt, bara tagit allt i god takt.. precis som man ska göra när man är ledig :) 
 
Söndag idag och det får avslutas med mys och tv i soffan.. En dusch tillsammans också så spar vi på varmvattnet! ;) MYS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback