Ny vecka, nya utmaningar.

Det är så himla mycket i mitt huvud just nu så jag har verkligen inte haft någon tid eller lust till att sitta här. Men för att påminna er om att jag fortfarande finns här, även om inte ni visar det (dåligt med kommentarer) så tänkte jag skriva lite i alla fall. 
 
Helgen gick super snabbt och vi har nu fått packat ner nästan hela vardagsrummet .. Det är alltid något! Till helgen blir det storflytt, då ska ALLT ner till den nya lägenheten, för redan på måndag ska den nya hyresgästen in här. Snabba ryck vill säga!! Dock blev allt detta så himla dåligt planerat då jag jobbar ALLA dagar denna veckan förutom på onsdag. Yeeey .. verkligen jätte bra. Men det ska väl funka det också. Mitt huvud bultar och jag känner stress. Jag FÅÅÅR inte stressa, det är inte bra alls. Men just nu är det bara FÖR mycket känner jag. Det går trögt på jobbet, det är tungt och ansträngande.. Jag svullnar upp och blir bara så himla trött. Det är inte mycket som är lätt när det är svårt, ganska logiskt va? 
 
Kvällen idag har i alla fall varit lugn och jag har fått tagit en skön och behövlig dusch. Har även gossat med Benji och snart blir det lite kvalitetstid med mitt andra hjärta .. Dock kommer nog jag somna på stört för mina ögon går i kors! Tur att jag hann smaka av syrrans goda kladdkaka innan.
 
 
Mitt fina hjärta på stranden
 
 
En krabba fick han fångat också :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka Till med flytten!
Jag varit bortrest några dagar, och är nu hemma några dagar, men vi åker nog iväg nåt mer.
Kramisar

2012-07-15 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback