Politiksnack.

Benji sover gott och jag är snart redo för att inta soffan. Idag har det grejats en massa och det känns nu i hela kroppen, så soffan ska verkligen bli skön nu. 
 
Kl 7 på kunskapskanalen ska jag kolla på Jonas Sjöstedt som är med i Vänsterpartiet, höra lite vad han har att säga. Och sen kl 8 blir det Navy CIS som vanligt :) Jag är ensam ikväll då Elias är ute med arbetskamrater och gottar sig :) 
 
För att va lite nyfiken .. Vilket pari håller ni på? ;) Är alltid intressant att höra andras åsikter om saker och ting :) Politik är kul att prata om, faktiskt! Om man nu är intresserad såklart. TELL ME! Och som ni har förstått så är jag med i Vänstern och det anser jag som det bästa valet :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback