Skillnad!

Man kanske inte ska jämföra sina graviditeter, men det är väldigt lätt att man gör det. Tog ett kort på mig igår med en tröja jag hade på mig när jag väntade Benji också. Det är ju verkligen en skillnad på magarna! Dock har jag samma känsla som när jag väntade Benji, därför tror jag stensäkert på att det är en pojke som ligger där inne, medan alla andra tror en flicka. Jag tror att man ska lita på sin innre känsla ;) 
 
Jag när jag väntade Benji i vecka 30
 
 
Denna tog jag igår. Vecka 27 (26+0)
 
 

Det är ändå 3 veckors skillnad, MEN .. Magarna är ju nästan lika stora ändå. 
 
Framifrån med Benji vecka 30.
 
 
Framifrån med bebis vecka 27 (26+0)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback