Vad har vi gett oss in på?

Pust och suck säger jag bara! 

Idag har vi fått ner allt som ska vara på vinden i den nya lägenheten, vilket känns gott! MEN.. fy vad jobbigt. Plus att vinden ligger tre trappor upp. Hur tänker man när man bygger vinderna längst upp? Usch. Jag är helt slut och det är även Elias. Vi kommer även att sakna vår lägenhet, känns riktigt tråkigt att lämna. Samtidigt är den nya väldigt fin i säg också och jag tror vi kommer få det bra där. Man får ju trots allt tänka positivt. Imorgon är jag ledig men inget vila här inte. Ska i alla fall försöka packa ner alla prydnadsaker och sånt som hänger på väggen. Det är ju inte så svårt att inte så tungt. 
 
Nu ska jag sätta mig ner i soffan en stund och njuta av en Ben & Jerry's för det förtjänar jag!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback